Oceanid 14 Sperry Release Discussion 09/23/14

The place to discuss and anticipate new art releases.
User avatar
HelloExactly
Art Expert
Posts: 1517
Joined: Sat Apr 16, 2011 2:13 pm

Tue Sep 23, 2014 3:06 pm

wow this checkout process was horrible. by the time i was able to add to cart it was gone..
User avatar
biscocrack420
Art Expert
Posts: 5913
Joined: Mon Dec 21, 2009 2:29 pm

Tue Sep 23, 2014 3:08 pm

triporfreak wrote:shameful website...I can't give my $$$ to a company that conducts themselves like this.
yup drymount 'em. i saved $100 :pint:
User avatar
beerotan
Art Enthusiast
Posts: 81
Joined: Tue Jan 24, 2012 5:49 pm

Tue Sep 23, 2014 3:08 pm

+1 regular!! :clap:
User avatar
Navinabob
Art Connoisseur
Posts: 433
Joined: Sat Dec 18, 2010 6:38 pm

Tue Sep 23, 2014 3:08 pm

Yep, sold out. I had it carted and it went bye-bye on the paypal confirm.
YellowBedwetter
Art Expert
Posts: 1169
Joined: Sun Jun 25, 2006 1:00 am
Location: NYC

Tue Sep 23, 2014 3:09 pm

Finally got prints to show up in my cart but then they were sold out
User avatar
YORKSHIREpuddin
Art Expert
Posts: 1302
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:14 pm
Location: USA

Tue Sep 23, 2014 3:09 pm

It took a while to be able to add to the cart but then +1 reg.
Image
User avatar
bryndavies
Art Expert
Posts: 9825
Joined: Tue Dec 29, 2009 6:44 pm
Location: The Last Frontier

Tue Sep 23, 2014 3:09 pm

biscocrack420 wrote:
triporfreak wrote:shameful website...I can't give my $$$ to a company that conducts themselves like this.
yup drymount 'em. i saved $100 :pint:
My thoughts exactly.
ImageT.K.C.
User avatar
dsanacore
Art Expert
Posts: 6407
Joined: Mon Sep 14, 2009 12:51 pm
Location: USA

Tue Sep 23, 2014 3:10 pm

I was refreshing the wrong site... still kinda drymounted up from last night :lol:
Image Image
User avatar
strungoutoncheese
Art Connoisseur
Posts: 133
Joined: Fri Apr 04, 2014 3:48 pm
Location: Nebraska

Tue Sep 23, 2014 3:10 pm

Navinabob wrote:Yep, sold out. I had it carted and it went bye-bye on the paypal confirm.
Same. That was garbage, have yet to hit on a Sperry drop.
User avatar
GmidD
Art Expert
Posts: 1661
Joined: Fri Jul 29, 2011 6:39 pm
Location: Cleveland, OH

Tue Sep 23, 2014 3:10 pm

Well that was drymounted. Guess the shop doesn't like Chrome because it kept going to an empty cart screen every time I tried to add something. Tried on my phone a few minutes later and was able to cart everything, but it said sold out. 0 for 2 on drops today. My first Sperry eludes me again. :x
jarbo
Art Connoisseur
Posts: 107
Joined: Sat Aug 11, 2007 3:03 pm

Tue Sep 23, 2014 3:10 pm

Pfft

Drymounted in the Paypal Checkout
1000steps
Art Expert
Posts: 3573
Joined: Thu Jan 29, 2009 11:20 pm

Tue Sep 23, 2014 3:11 pm

I waltzed right through checkout, but I have PangeaPremier status, so that probably helped...
Welcome to the sleaze pit
User avatar
taylorph
Art Expert
Posts: 1694
Joined: Sun Feb 23, 2014 8:32 pm
Location: Rancho Cucamonga

Tue Sep 23, 2014 3:11 pm

Yep... stupid paypal security challenge drymounted me for sure.
I went to the woods because I wished to live deliberately...
User avatar
beerotan
Art Enthusiast
Posts: 81
Joined: Tue Jan 24, 2012 5:49 pm

Tue Sep 23, 2014 3:11 pm

GmidD wrote:Well that was drymounted. Guess the shop doesn't like Chrome because it kept going to an empty cart screen every time I tried to add something. Tried on my phone a few minutes later and was able to cart everything, but it said sold out. 0 for 2 on drops today. My first Sperry eludes me again. :x
Nah, the whole site was screwed up for at least 5 minutes. I had it open in Chrome and IE and it took about 5 minutes of F5ing to get it to add to my cart.
User avatar
golobulus
Art Expert
Posts: 2085
Joined: Sun Oct 16, 2011 10:47 pm
Location: Queen Creek, AZ

Tue Sep 23, 2014 3:11 pm

What a pleasant experience
Post Reply