Page 578 of 580

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Fri Jun 21, 2019 6:03 pm
by Codeblue
Too bad the music is garbo.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Fri Jun 21, 2019 11:59 pm
by 35mmpaul
nah. and they are an incredible live band.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Sat Jun 22, 2019 1:49 am
by mtarail
I hope the Death Cab sees the light of day as an art print.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Sat Jun 22, 2019 2:56 am
by bubbie
The music is meh, though I am sure it is pretty great live. The posters have been solid this time around!

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Sat Jun 22, 2019 12:03 pm
by iwokeinrelief
mtarail wrote:
Sat Jun 22, 2019 1:49 am
I hope the Death Cab sees the light of day as an art print.
Yep, per DD’s insta a larger size uncropped and expanded art print version is forthcoming.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Mon Jun 24, 2019 3:34 pm
by jkw3000
Image

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Mon Jun 24, 2019 3:42 pm
by kansasbbq
Chuck E Cheese :clap:

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Tue Jun 25, 2019 3:04 pm
by jkw3000

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 10, 2019 5:39 am
by KalleBalle
Sorry if I'm a little late, but whatever happened to the Danger X Horkey - Archivist print online release?

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 10, 2019 9:42 am
by aldobishalini
KalleBalle wrote:
Wed Jul 10, 2019 5:39 am
Sorry if I'm a little late, but whatever happened to the Danger X Horkey - Archivist print online release?
I think that ain't happening anymore lol

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 10, 2019 10:08 am
by jkw3000
aldobishalini wrote:
Wed Jul 10, 2019 9:42 am
KalleBalle wrote:
Wed Jul 10, 2019 5:39 am
Sorry if I'm a little late, but whatever happened to the Danger X Horkey - Archivist print online release?
I think that ain't happening anymore lol
? It's gonna happen - Danger made a big deal of making sure that file got saved - but they're busy guys bouncing a project back and forth between each other.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 17, 2019 11:51 am
by littleredcap
iwokeinrelief wrote:
Sat Jun 22, 2019 12:03 pm
mtarail wrote:
Sat Jun 22, 2019 1:49 am
I hope the Death Cab sees the light of day as an art print.
Yep, per DD’s insta a larger size uncropped and expanded art print version is forthcoming.
Pretty sure he posted the art print mock up in his facebook fan group.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 17, 2019 3:35 pm
by wonkabars7
What about the Foo Fighters/Colosseum art print....?

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Wed Jul 17, 2019 4:30 pm
by jkw3000
wonkabars7 wrote:
Wed Jul 17, 2019 3:35 pm
What about the Foo Fighters/Colosseum art print....?
Think his response was that that design wasn't in the cards for now, as it was so specific to the location of the gig.

Re: Tiny info about a Tiny Media Empire aka Daniel Danger thread

Posted: Thu Jul 18, 2019 1:28 pm
by littleredcap