EB- Austin, Tx.

Talk about anything here. Post lifespan is 1 year.
Post Reply
User avatar
WolfBrewer
Art Connoisseur
Posts: 365
Joined: Sun Jan 24, 2016 5:27 am
Location: Austin, TX

Fri Dec 08, 2017 12:40 pm

kansasbbq wrote:
Yes sir. DVISD is closed.
:pint:
kansasbbq
Art Freak
Posts: 17468
Joined: Tue Sep 15, 2009 6:46 pm
Location: AUSTIN, tx

Fri Dec 08, 2017 12:50 pm

WolfBrewer wrote:
kansasbbq wrote:
Yes sir. DVISD is closed.
:pint:
:cheers:
Codeblue wrote:#whydidntilisten2kbbq
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 5:15 pm

This meant i had to stay home with the little guy. Work remote!!! :clap:
User avatar
piper27
Art Expert
Posts: 1146
Joined: Mon Jan 04, 2016 4:52 pm
Location: Stewart, Mn

Fri Dec 08, 2017 5:55 pm

kansasbbq wrote:Snow Day!
How much snow you guys get?
Codeblue wrote:Try vigorously rubbing yer peen on it several times.
User avatar
mfaith
EB Team Emeritus
Posts: 52227
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX

Fri Dec 08, 2017 5:57 pm

piper27 wrote:
kansasbbq wrote:Snow Day!
How much snow you guys get?
lol. It was like a layer of frost sitting on top of the grass. :lol: Super weak that they closed schools and everything. The roads were fine. But I'm glad it wasn't more because I can't deal with that crap. haha
So it goes...
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 6:00 pm

mfaith wrote:
piper27 wrote:
kansasbbq wrote:Snow Day!
How much snow you guys get?
lol. It was like a layer of frost sitting on top of the grass. :lol: Super weak that they closed schools and everything. The roads were fine. But I'm glad it wasn't more because I can't deal with that crap. haha
It was kind of a joke. All it did is make my regular drive a little more beautiful.
User avatar
mfaith
EB Team Emeritus
Posts: 52227
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX

Fri Dec 08, 2017 6:02 pm

Yeah, it did look nice.
So it goes...
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 6:06 pm

But the roads were like any other day with a light rain
User avatar
piper27
Art Expert
Posts: 1146
Joined: Mon Jan 04, 2016 4:52 pm
Location: Stewart, Mn

Fri Dec 08, 2017 6:08 pm

Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
Codeblue wrote:Try vigorously rubbing yer peen on it several times.
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 6:12 pm

piper27 wrote:Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
I have lived in UT and Tahoe, so I have done some time in the snow. This was not real snow :lol:
User avatar
mfaith
EB Team Emeritus
Posts: 52227
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX

Fri Dec 08, 2017 6:14 pm

piper27 wrote:Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
Yeah...no thanks :lol: sounds awful
So it goes...
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 6:15 pm

mfaith wrote:
piper27 wrote:Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
Yeah...no thanks :lol: sounds awful
I think it was a possible threat?!?
User avatar
mfaith
EB Team Emeritus
Posts: 52227
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX

Fri Dec 08, 2017 6:17 pm

ss2steppin wrote:
mfaith wrote:
piper27 wrote:Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
Yeah...no thanks :lol: sounds awful
I think it was a possible threat?!?
Hahaha. You might be right.
So it goes...
ss2steppin
Art Connoisseur
Posts: 261
Joined: Tue Oct 14, 2014 10:23 pm

Fri Dec 08, 2017 6:19 pm

mfaith wrote:
ss2steppin wrote:
mfaith wrote:
piper27 wrote:Oh wow I'd like to take you guys along for a regular snowy (6-8in) day commute here.
Yeah...no thanks :lol: sounds awful
I think it was a possible threat?!?
Hahaha. You might be right.
Like the long drive out to the "country"
User avatar
piper27
Art Expert
Posts: 1146
Joined: Mon Jan 04, 2016 4:52 pm
Location: Stewart, Mn

Fri Dec 08, 2017 6:44 pm

Just like that drive haha maybe V2 will be in December next year then we'll have some fun in the snow
Codeblue wrote:Try vigorously rubbing yer peen on it several times.
Post Reply