Ashley Wood

General art-related discussion.

Postby gonzo303 on Tue Apr 24, 2012 12:34 am

x43x wrote:Going to be hard to get them all. He did a few 1/1 prints for people back in the day.

I get that but I'll get whatever I can. I could have a whole house filled with his art.
User avatar
gonzo303
Art Freak
 
Status: Active
Posts: 17462
Joined: Wed Apr 08, 2009 8:49 pm
Same shit, different drop.

Postby slowt on Tue Apr 24, 2012 12:34 am

Awww... I'm pretty good a checking ebay for Ash's prints. I don't know how I missed it :(
User avatar
slowt
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 358
Joined: Thu Mar 22, 2012 11:17 am
Location: CA

Postby Xander on Tue Apr 24, 2012 12:40 am

gonzo303 wrote:I could have a whole house filled with his art.

I feel the same with Geddes' work.
Xander
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 3250
Joined: Mon Oct 17, 2011 10:01 pm
Location: Santa Barbara, CA
Image

Postby slowt on Tue Apr 24, 2012 12:41 am

Congrats Gonzo on your recent finds. FYI, cro has his Nab Domestic up for sale/trade if you don't already have it. Wanted to jump on it, but didn't want to deal with his "make an offer" ish.
User avatar
slowt
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 358
Joined: Thu Mar 22, 2012 11:17 am
Location: CA

Postby opence on Tue Apr 24, 2012 12:55 am

gonzo303 wrote:
x43x wrote:Going to be hard to get them all. He did a few 1/1 prints for people back in the day.

I get that but I'll get whatever I can. I could have a whole house filled with his art.


You gotta diversify your bonds nigga...
User avatar
opence
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 1191
Joined: Wed Jan 05, 2011 5:28 pm
Harry Dunn wrote:OK gang, you know the rules, no humping, no licking, no sniffing hineys.

Postby thebends9 on Tue Apr 24, 2012 1:01 am

chapelle_wu.png
chapelle_wu.png (200.95 KiB) Viewed 280 times
User avatar
thebends9
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 8641
Joined: Sun Mar 18, 2007 12:00 am

Postby gonzo303 on Tue Apr 24, 2012 2:22 pm

Obviously I have other art up but Ash's art is sooo damn good.

So I looked high and low to find the other giclees, but couldn't find any info.

:pint: oh well it's mine.
User avatar
gonzo303
Art Freak
 
Status: Active
Posts: 17462
Joined: Wed Apr 08, 2009 8:49 pm
Same shit, different drop.

Postby zefarrett on Tue Apr 24, 2012 2:31 pm

gonzo303 wrote:Obviously I have other art up but Ash's art is sooo damn good.

So I looked high and low to find the other giclees, but couldn't find any info.

:pint: oh well it's mine.

Well that may be your problem, you were too high! Also, not really sure what you'd have to take to be low. Maybe some downers? :lol:
User avatar
zefarrett
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 8154
Joined: Tue Jan 04, 2011 6:24 pm
Image Image me owwww
Untappd: zefarrett (just pm me who you are)

Postby gonzo303 on Tue Apr 24, 2012 2:34 pm

Well I have the high part covered, I meant I went through every blog release he has had and never saw anything but Giclee #1.

The other pictures I posted were maybe them, but I got a litho (I think) of the lady picking up the Bot head. :drool:

Either way, I think I need help.
User avatar
gonzo303
Art Freak
 
Status: Active
Posts: 17462
Joined: Wed Apr 08, 2009 8:49 pm
Same shit, different drop.

Postby zefarrett on Tue Apr 24, 2012 2:37 pm

gonzo303 wrote:Well I have the high part covered, I meant I went through every blog release he has had and never saw anything but Giclee #1.

The other pictures I posted were maybe them, but I got a litho (I think) of the lady picking up the Bot head. :drool:

Either way, I think I need help.

haha i knew what you meant. good luck finding more wood
User avatar
zefarrett
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 8154
Joined: Tue Jan 04, 2011 6:24 pm
Image Image me owwww
Untappd: zefarrett (just pm me who you are)

Postby slowt on Tue Apr 24, 2012 3:24 pm

Info on the lady receiving bot head> http://ashleybambaland.blogspot.com/200 ... aunch.html
User avatar
slowt
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 358
Joined: Thu Mar 22, 2012 11:17 am
Location: CA

Postby gonzo303 on Wed Apr 25, 2012 1:37 am

couponzguru wrote:Ashley art is so unique and his art never stops to amaze me. I always collect the art made by such great artists and for discount I could always go to couponzguru.

Heathunter truly is dumb, even the bot knows Ashley is a dude. :lol:

Do you have coupons for an OG available?
User avatar
gonzo303
Art Freak
 
Status: Active
Posts: 17462
Joined: Wed Apr 08, 2009 8:49 pm
Same shit, different drop.

Postby headshot on Wed Apr 25, 2012 3:27 am

is Ashley a typical boy name? rofl
headshot
Art Connoisseur
 
Status: Banned !
Posts: 105
Joined: Fri Apr 20, 2012 11:35 pm
In Search Of...
Olly Moss - Dirty Harry | Ken Taylor - Bounty Hunters
Kevin Tong - Iron Man | Amy Sol - Water Dragon

Postby ironjaiden on Wed Apr 25, 2012 3:45 am

headshot wrote:is Ashley a typical boy name? rofl


Typically yes. Ashley is a traditional english male name. It wasn't popularized as a female name until the 1980s.
User avatar
ironjaiden
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 7977
Joined: Thu Jul 10, 2008 6:57 pm
Location: Hollarado

Postby gonzo303 on Wed Apr 25, 2012 3:47 am

ironjaiden wrote:
headshot wrote:is Ashley a typical boy name? rofl


Typically yes. Ashley is a traditional english male name. It wasn't popularized as a female name until the 1980s.

That'll be the next chapter in his "how to" book. :lol:
User avatar
gonzo303
Art Freak
 
Status: Active
Posts: 17462
Joined: Wed Apr 08, 2009 8:49 pm
Same shit, different drop.

PreviousNext

Return to Art Discussion



Who is online

Users browsing this forum: bethemonkey, bootstrut, cgriff, comountaingolf, fnord, Google [Bot], hippiern, marshallwhat, MrSubjective, thescofieldkid, valotron, vster23 and 13 guests