Super Mario 12 Moss Release Discussion 02/10/12

The place to discuss and anticipate new art releases.

Postby machination on Thu Feb 09, 2012 11:13 am

DickButt wrote:
machination wrote:
cultur3warrior wrote:
machination wrote:I doubt any will make it onto the G1988 web store.

Dang. :cry:


I hope it's not true because Moss' work is hard to get as it is via his web site.
Sounds like everyone attending the show is picking up one of these.


He doesn't necessarily have to release it on his own site. The Bat was released on Posters and Toys. I would assume the same for this one, but that's all I'm doing - assuming.

Good point. That could happen as well.
User avatar
machination
EB Team
 
Status:
Posts: 7697
Joined: Thu Jan 22, 2009 5:08 pm
Location: Maple Leaf Land
Image

Postby TheBeard on Thu Feb 09, 2012 12:13 pm

Can someone line up for me at the gallery all day, stand there while "press" and hipsters get early entrance while the buyers stand out on the curb looming like lost puppies and then grab me a Moss?
User avatar
TheBeard
Art Expert
 
Status:
Posts: 1889
Joined: Fri Nov 11, 2011 1:47 am
Location: Vegass
Woodrocket podcast - http://itun.es/us/8lNFJ.c

Postby Celsius on Thu Feb 09, 2012 12:17 pm

TheBeard wrote:Can someone line up for me at the gallery all day, stand there while "press" and hipsters get early entrance while the buyers stand out on the curb looming like lost puppies and then grab me a Moss?


Do they get to buy before you though?
User avatar
Celsius
Flipper
 
Status:
Posts: 7332
Joined: Sat Aug 13, 2011 11:14 pm
Location: Los Angeles, California (was in Yokohama, Japan)
"Beautiful white wings for you. For the world? Death and destruction." - Spoiler Character (Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean)

Game & Print Club
http://www.gameandprintclub.com
https://www.facebook.com/gameandprint

Postby TheBeard on Thu Feb 09, 2012 12:23 pm

Celsius wrote:
TheBeard wrote:Can someone line up for me at the gallery all day, stand there while "press" and hipsters get early entrance while the buyers stand out on the curb looming like lost puppies and then grab me a Moss?


Do they get to buy before you though?


No. They just look douchey like they matter in the art community.
User avatar
TheBeard
Art Expert
 
Status:
Posts: 1889
Joined: Fri Nov 11, 2011 1:47 am
Location: Vegass
Woodrocket podcast - http://itun.es/us/8lNFJ.c

Postby wmd on Fri Feb 10, 2012 12:18 am

So how much cash should I bring?

Sarcastic answers first, followed by realsies. Thx.
User avatar
wmd
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 774
Joined: Sat Feb 04, 2012 11:50 pm
Location: los angeles

Postby liptonsweettea on Fri Feb 10, 2012 12:23 am

Ur whole saving account and let me know what u looking like so I can rob you

Usually each print cost around $50 so that depend how many print you going to buy
User avatar
liptonsweettea
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 849
Joined: Fri May 06, 2011 9:49 am

Postby wmd on Fri Feb 10, 2012 12:36 am

Thx fellers. :pint:
User avatar
wmd
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 774
Joined: Sat Feb 04, 2012 11:50 pm
Location: los angeles

Postby woodyland on Fri Feb 10, 2012 1:19 am

And then there's Pinks across the street & how many Rosie dogs you're going to eat.
User avatar
woodyland
Art Expert
 
Status:
Posts: 6248
Joined: Thu May 07, 2009 7:53 pm
Location: Los Angeles CA
They're a Band Beyond Description, like Jehovah's Favorite Choir

Image

Postby Olly on Fri Feb 10, 2012 6:36 am

These ones are $70, since they're bigger and have five colours.
User avatar
Olly
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 795
Joined: Fri Dec 18, 2009 2:01 am

Postby earlgreytoast on Fri Feb 10, 2012 6:55 am

cash grab! :P
User avatar
earlgreytoast
Art Expert
 
Status:
Posts: 3940
Joined: Fri Nov 05, 2010 1:14 pm
Codeblue wrote:This thread is boring. I'm going to go jerk off.


http://artsy.bigcartel.com/

Postby middayshadows on Fri Feb 10, 2012 7:18 am

Nice. I like seeing variety in print sizes. More of a challenge to frame , but keeps things interesting.
User avatar
middayshadows
Art Expert
 
Status:
Posts: 5191
Joined: Sat Jun 23, 2007 4:15 pm
Location: Los Angeles
Image Image Image

Postby wmd on Fri Feb 10, 2012 7:24 am

Crap. Wife just told me she has a sore throat and needs me to take off work tomorrow and watch the noob (our baby).

That probably blocks me from getting in line now. :cry:
User avatar
wmd
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 774
Joined: Sat Feb 04, 2012 11:50 pm
Location: los angeles

Postby BadJustin on Fri Feb 10, 2012 7:52 am

wmd wrote:Crap. Wife just told me she has a sore throat and needs me to take off work tomorrow and watch the noob (our baby).

That probably blocks me from getting in line now. :cry:



Lol @ the noob.
User avatar
BadJustin
Art Connoisseur
 
Status:
Posts: 560
Joined: Fri Dec 18, 2009 12:18 am

Postby jamesmassey1988 on Fri Feb 10, 2012 7:58 am

wmd wrote:Crap. Wife just told me she has a sore throat and needs me to take off work tomorrow and watch the noob (our baby).

That probably blocks me from getting in line now. :cry:


This is why i'm not ready to have children.

EDIT: Or a wife.
User avatar
jamesmassey1988
Art Expert
 
Status:
Posts: 4420
Joined: Sun Jul 31, 2011 8:26 pm
Location: Southsea, UK
TWTTR - @masseyjh
INSTGRM - @jimmassey
:ziggi:

Postby woodyland on Fri Feb 10, 2012 9:04 am

Crap, I tho't you making that up @ 1st.
User avatar
woodyland
Art Expert
 
Status:
Posts: 6248
Joined: Thu May 07, 2009 7:53 pm
Location: Los Angeles CA
They're a Band Beyond Description, like Jehovah's Favorite Choir

Image

PreviousNext

Return to Release Discussion



Who is online

Users browsing this forum: harrys and 5 guests