EB- Austin, Tx.

Talk about anything here. Post lifespan is 1 year.

Postby Jugheadd on Fri Mar 04, 2016 10:39 pm

mfaith wrote:
RambosRemodeler wrote:I'll be in town next weekend. Probably eating Until I'm in a 313 induced coma

SXSW?



Yeah, SXSW.. i may actually stay away from that this year.. Havent seen anything I am crazy about yet..
User avatar
Jugheadd
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 111
Joined: Thu Feb 13, 2014 1:59 am
Location: Austin, Tx.
Trivia: All of the clocks in the movie "Pulp Fiction" are stuck on 4:20

Postby mfaith on Fri Mar 04, 2016 11:01 pm

Jugheadd wrote:
mfaith wrote:
RambosRemodeler wrote:I'll be in town next weekend. Probably eating Until I'm in a 313 induced coma

SXSW?



Yeah, SXSW.. i may actually stay away from that this year.. Havent seen anything I am crazy about yet..

Flatstock yo. Also, Pow Wow! :-D
User avatar
mfaith
EB Team
 
Status: Active
Posts: 31308
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX
Image Image ImageImage

Postby Jugheadd on Sun Mar 06, 2016 2:12 pm

mfaith wrote:
Jugheadd wrote:
mfaith wrote:
RambosRemodeler wrote:I'll be in town next weekend. Probably eating Until I'm in a 313 induced coma

SXSW?



Yeah, SXSW.. i may actually stay away from that this year.. Havent seen anything I am crazy about yet..

Flatstock yo. Also, Pow Wow! :-D



dammit!! good call... ugh..

Are you going?
User avatar
Jugheadd
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 111
Joined: Thu Feb 13, 2014 1:59 am
Location: Austin, Tx.
Trivia: All of the clocks in the movie "Pulp Fiction" are stuck on 4:20

Postby mfaith on Sun Mar 06, 2016 2:21 pm

Jugheadd wrote:Are you going?

Yep yep. :cheers:
User avatar
mfaith
EB Team
 
Status: Active
Posts: 31308
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX
Image Image ImageImage

Postby Jugheadd on Tue Mar 08, 2016 9:40 pm

just got my sxsw guest pass... yay..

let me know when you go and maybe ill see ya there!!
User avatar
Jugheadd
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 111
Joined: Thu Feb 13, 2014 1:59 am
Location: Austin, Tx.
Trivia: All of the clocks in the movie "Pulp Fiction" are stuck on 4:20

Postby mfaith on Wed Mar 09, 2016 11:30 pm

Obama's speaking here on Friday. They're shutting down parts of I35. As if traffic isn't already bad :hanging:
With that said, i'd love to see him speak, but work is a thing, and also i don't have a pass...
User avatar
mfaith
EB Team
 
Status: Active
Posts: 31308
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX
Image Image ImageImage

Postby Jugheadd on Sat Mar 12, 2016 12:27 pm

Traffic was terrible all day.. I elected to work from home cause I didnt want hella road rage to kick in..

Its all good cause I got some Valentina's BBQ :D

:pint:
User avatar
Jugheadd
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 111
Joined: Thu Feb 13, 2014 1:59 am
Location: Austin, Tx.
Trivia: All of the clocks in the movie "Pulp Fiction" are stuck on 4:20

Postby CaptNemo on Sat Mar 12, 2016 1:08 pm

Y'all need to shut your fool mouths about Valentina's. Jeez. Let the n00bz wait in line at the other jernts.
User avatar
CaptNemo
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 679
Joined: Sat Jul 05, 2014 10:39 am
Location: Texas
mcnail wrote: "We are just trying to make and sell posters. Cheers"
tstout wrote: "in general though, you're not missing out.... on life. its all around you. in the wind. in the woods. we're sharing it together. i'm right behind you."

Postby HotDogBassa on Sat Mar 12, 2016 3:36 pm

Bikejoh wrote:Via313 is the best pizza I've ever had in my life.
User avatar
HotDogBassa
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 260
Joined: Wed Nov 28, 2012 3:39 pm
Location: Manchester

Postby mfaith on Sun Mar 20, 2016 8:05 pm

Anybody do any rad SXSW stuff?
User avatar
mfaith
EB Team
 
Status: Active
Posts: 31308
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX
Image Image ImageImage

Postby Jugheadd on Fri Mar 25, 2016 10:04 am

I went to Flatstock and checked out the deftones... which were awesome btw!!

outside of that, just made some money driving for uber..lol
User avatar
Jugheadd
Art Connoisseur
 
Status: Active
Posts: 111
Joined: Thu Feb 13, 2014 1:59 am
Location: Austin, Tx.
Trivia: All of the clocks in the movie "Pulp Fiction" are stuck on 4:20

Postby iwokeinrelief on Thu Apr 28, 2016 4:57 pm

Where's a good place to catch a late lunch (around 2:00) with minimal (preferably no) wait and great beer selection? Going to be in town grabbing a bite to eat before heading over to Levitation on Saturday, and I'm already hungry for some good food and beer.
User avatar
iwokeinrelief
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 1640
Joined: Thu Aug 21, 2014 10:04 pm
Location: DALLAS

Postby mfaith on Thu Apr 28, 2016 5:03 pm

iwokeinrelief wrote:Where's a good place to catch a late lunch (around 2:00) with minimal (preferably no) wait and great beer selection? Going to be in town grabbing a bite to eat before heading over to Levitation on Saturday, and I'm already hungry for some good food and beer.

Give Easy Tiger a try.
User avatar
mfaith
EB Team
 
Status: Active
Posts: 31308
Joined: Fri Jun 06, 2014 4:50 pm
Location: Austin, TX
Image Image ImageImage

Postby iwokeinrelief on Thu Apr 28, 2016 6:51 pm

Thanks mfaith!

Unfortunately they just cancelled the festival :cry: drymount.
User avatar
iwokeinrelief
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 1640
Joined: Thu Aug 21, 2014 10:04 pm
Location: DALLAS

Postby keefdotorg on Thu Apr 28, 2016 6:53 pm

Such drymounting bullshit.
User avatar
keefdotorg
Art Expert
 
Status: Active
Posts: 2799
Joined: Sat Aug 06, 2011 11:26 pm
Location: Awesometown, USA

PreviousNext

Return to Anything Goes



Who is online

Users browsing this forum: bubbie and 5 guests